Apie mus

Robotikos akademija buvo įkurta 2013 metais su tikslu ugdyti modernias vaikų kompetencijas, naudojant pažangiausias šiuolaikines priemones - edukacinius robotus. 

Vaikų ugdymas vykdomas dviem pagrindiniais formatais: būreliuose po pamokų bei edukacinėse vasaros stovyklose. Būreliai sudaro didžiąją dalį Robotikos akademijos veiklų, šie vyksta visuose didžiuosiuose Lietuvos miestuose bei 20-yje kitų miestų, bendrai Robotikos akademijos užsiemimai kiekvieną savaitę vyksta daugiau nei 300 skirtingų lokacijų visoje Lietuvoje.
Šiuo metu Robotikos akademija vienija daugiau nei 5 000 išradėjų - būsimų sumanių piliečių, būsiančių integrali dalis sumanios visuomenės, turinčios visas reikalingas 21a. kompetencijas: Darbas komandoje, socialiniai įgūdžiai, problemų identifikavimas ir sprendimas, programavimas, kritinis mąstymas, kurios, kartu su polinkiu mokytis, atrasti ir tirti, suformuoja modernaus ateities žmogaus profilį, pasak Carnegie Mellon (JAV) universiteto mokslininkų.

Ketvirtoji pramonės revoliucija

Pirmoji pramonės revoliucija Pasauliui pristatė garo mašiną, Antroji - elektros panaudojimą bei masinę produkciją, Trečioji - Informacines technologijas, Ketvirtoji, šiuo metu vykstanti revoliucija,”Reiškia totalinę pramonės kompiuterizaciją, jos esminis principas – sujungiant mechanizmus ir jų sistemas sukurti išmaniuosius tinklus visoje grandinėje, kur jie patys gali organizuoti, kontroliuoti savarankiškai veikiančius gamybos procesus, apdoroti didelius kiekius informacijos, padedančius analizuoti ir optimizuoti pačią gamybą.” Pasak R. Dargio, Lietuvos pramoninkų konfederacijos pirmininko.
Ketvirtoji pramonės revoliucija yra labai svarbi Robotikos akademijos kontekste, nes ji apima procesus, kurie potencialiai pakeis modernų pasaulį neregėtais mąstais. Sparčiai vykstant automatizacijos procesams, visos profesijos, kurių pagrindinė funkcija yra paremta informacijos įsisavinimu bei pakartotiniais veiksmais, potencialiai išnyks per ateinančius 20-40 metų, nes tokio tipo užduotis robotai arba algoritmai atlieka vis greičiau, neretai jau dabar pranokdami žmones.

Sparčiai tobulėjant informacinėms sistemoms, ypač dirbtiniam intelektui, šiuolaikiniame pasaulyje dominuos žmonės, kurie gebės ne tik naudotis technologijomis, bet jas ir kurti. O kad įsitikinti, kad sparčiai judame technologijų dominavimo specialistų rinkoje, užtenka pažiūrėti į IT kompetencijų darbuotojų poreikio Lietuvoje statistiką, pagal ją numatoma, jog per ateinančius 3 metus, vien tik programuotojų poreikis išaugs iki 83 proc. lyginant su dabartiniu šios specialybės darbuotojų skaičiumi, o žvelgiant 10-20 metų perspektyvoje technologijų profesionalų poreikis viršys bet kurią kitą sritį, šioms apėmus didžiąją dalį darbo rinkos.

Sprendimas - būrelis po pamokų?

Siekiant ugdyti naują technologijų lyderių kartą, Robotikos akademija sukūrė programas, kuriose ugdomos visos kertinės 21a. Kompetencijos, tačiau tokios programos buvo sukurtos ir anksčiau, o jų nauda - kiek ribota, nes šiuolaikinės kartos vaikams nebeužtenka tradicinių pamokų, jiems reikalingas momentinis rezultatas bei įtraukianti, aktuali istorija, kad suvokti pamokos vertę. Tam Robotikos akademijoje buvo pasitelkti robotai - vieninteliai edukaciniai įrankiai, leidžiantys kiekvienos pamokos gale išvysti veikiantį rezultatą, o kvalifikuoti specialistai visas pamokas sukūrė su įtraukiančiomis istorijomis, kurių metu vaikai kartu su istorijos herojais sprendžia problemas ir šiems padeda.
Tačiau momentinis rezultatas bei kokybiškos, įtraukiančios programos negarantuoja pilno mokinių įsitraukimo, šį užtrikrina kitas, itin svarbus Robotikos akademijos užsiemimų elementas: jauni, motyvuoti mokytojai - mentoriai, kurie supranta šiuolaikinių vaikų pomėgius, jiems patinkančius kultūrinius reiškinius, o iškilus problemai padeda ją išspręsti užduodami klausimus, identifikuojant klaidas bei padėdami atlikti refleksiją.

Integruotas ugdymas

2017 metais Robotikos akademija priemė sprendimą bendradarbiauti su partneriais “Vaivorykštė” vadovėlio kūrėjais ir patobulinti savo ugdymo modelį ir tapti pirmu būreliu Lietuvoje, sėkmingai įdiegusiu integruoto ugdymo modelį į savo popamokinius užsiemimus.

Ką suteikia integruotas ugdymas?

Integruotas ugdymas – tai skirtingų mokomųjų dalykų jungimas.Integruotas ugdymas leidžia mokiniui nagrinėti, diskutuoti, spręsti įvairias problemas mokykloje, skirtingose pamokose, o visas įgytas teorines žinias įtvirtinti praktikoje, priklausomai nuo savaitės pamokos temos mokykloje, tos pačios temos laukia ir būrelyje, tad mokiniai ženkliai geriau įsisavina išmoktą informaciją mokykloje, nes šią įtvirtina po mokyklos, būrelio metu, spręsdami realiame pasaulyje kylančias problemas.
Integruoto ugdymo modelis naudojamas Robotikos akademijoje/ Vaivorykštė.lt

Misija, Vizija, Vertybės

Misija - Auginkime draugiškus išradėjus
Vizija - Tapti patraukliausiu švietimo partneriu Lietuvoje
Vertybės: Augimas, Draugiškumas, Išradingumas

Norite tapti mūsų dalimi?

Auginti draugiškus išradėjus - ambicingas tikslas, kurio pasiekti būtų neįmanoma, jei ne aktyvus, atsakingas, draugiškas, iššūkių nebijantis kolektyvas, juos paverčiantis galimybėmis.

Kviečiame visus norinčius prisidėti prie Robotikos akademijos mokytojų kolektyvo susipažinti - siųskite savo gyvenimo aprašymus el. Paštu karjera@robotikosakademija.lt

Vilnius

Centrinis biuras
Jasinskio g. 16F, LT-01112 Vilnius
vilnius@robotikosakademija.lt
+370 5 25 25 713
I - V 9:00 - 18:00
VšĮ Robotikos akademija | Įmonės kodas 303015010 | Registracijos adresas Salotės g. 69, Salotė, LT-14169 Vilniaus r. |
Adresas korespondencijai Jasinskio g. 16F, LT-01112 Vilnius |
© 2018 VISOS TEISĖS SAUGOMOS ĮSTATYMŲ.
Top