Kompiuteriniai žaidimai - paslėptas raktas į teisingų sprendimų priėmimą realiame gyvenime?

Suaugusiųjų gyvenime netrūksta iššūkių - norint atlikti sudėtingą užduotį, pirmiausia reikia patikrinti kokią informaciją žinome apie užduoties atlikimą, kokios informacijos trūksta ir kur ją rasti, o turint reikiamą informaciją pereiname prie užduoties sprendimo. Tai vadiname inžineriniu mąstymu. Ar įsivaizduojate, kiek kartų sparčiau vaikai tobulėtų, jei mokėtų šią logiką taikyti besimokant, sprendžiant užduotis bei atliekant namų ruošos darbus? Suteikiame raktą, kuris švaistomą laiką pavers sėkme ir leis vaikui ženkliai sparčiau tobulėti. Pristatome visiškai naują, iki šiol nematytą - 5 Žaidimų stovyklą!

Dauguma vaikų jau yra išmėginę įvairius kompiuterinius žaidimus, tačiau nei vienas iš jų nežino, kad žaidžiant žaidimus sprendimui priimti taiko būtent inžinerinį modelį. Šios stovyklos tikslas nėra žaisti žaidimus, šios stovyklos tikslas - išmokyti vaikus skaidyti bei grupuoti problemas, siekti tobulėti, priimti teisingus sprendimus, panaudoti visas gyvenimo situacijas kiek įmanoma palankiau, suburti komandą ir atrasti savo rolę joje. 5 Žaidimų stovykla - tai raktas kompiuterinių žaidimų logiką perkelti į kasdienį gyvenimą ir vaikui suteikti įrankį amžinam tobulėjimui!

Kaip tai atrodo?

1 stovyklos diena - išgyvenimas (Minecraft). Šio žaidimo tikslas - staiga atsiradus negyvenamoje saloje, paties sukurtų įrankių pagalba joje išgyventi. Žaidimo logika realybėje - tam, kad išgyventume, svarbiausia yra turėti ir įgauti reikalingus įrankius ir žinias. Dideles problemas (išgyvenimas negyvenamoje saloje) reikia suskaldyti į mažesnes (pasigaminti įrankius, susiręsti pastogę), nes tik tuomet jas sėkmingai išspręsime. Tai leis lengviau susidoroti su visais užgriuvusiais netikėtumais gyvenime.

2 stovyklos diena - teisingų sprendimų priėmimas (Fortnite). Šis žaidimas susideda iš didelio kiekio greitų sprendimų, kurių priėmimas lemia ar žaidėjas nugalės ar pralaimės. Žaidimo logika realybėje - gyvenime kaip ir žaidime, laimi tie, kurie drąsiai priima sprendimus ir neša už juos atsakomybę. Ar tai būtų kokį ginklą naudoti žaidime, ar į kokia kryptimi bėgti, taip ir gyvenime, kasdien vaikas turi rinktis: padaryti namų darbus ar drybsoti prie televizoriaus, valgyti daržoves arba saldumynus. Kuris sprendimas turi didesnę naudą? Kuris sprendimas - trumpalaikis malonumas, kuris - ilgalaikė vertė?

3 stovyklos diena - maksimali nauda iš turimos situacijos (Clash Royale). Šiame žaidime žaidėjas gauna atsitiktine tvarka parinktas kortas ir, jas panaudojęs teisingai - nugali varžovą. Žaidimo logika realybėje - svarbu išmokti žaisti geriausiai, su tokiomis kortomis, kokias gavai. Pasaulis tave vertina ne už tai, kiek nežinojai, negalėjai ar nemokėjai. Ne už tai kas tau pasisekė ar nepasisekė, o už tai,  kaip išsprendei situaciją, pagal turimas galimybes. Mokomės įvertinti visą situaciją, kokius sprendimus galime priimti ir tuomet ieškoti sprendimo, nepasiduoti akimirkos emocijai.

4 stovyklos diena - amžinas tobulėjimas (Asphalt 9). Asphalt yra lenktynių žaidimas, kuriame žaidėjas norėdamas nugalėti turi greičiausiai įveikti trasą. Žaidimo logika realybėje - visada varžykis prieš dabarties save. Visuomet yra būdas kaip tą patį veiksmą padaryti  greičiau, efektyviau, kūrybiškiau. Nesivaržyk prieš kitus, varžykis prieš save, kad po kiekvienos dienos, būtum 1 procentu geresnis nei buvai vakar. Skatiname suprasti tobulėjimo, mokymosi prasmę ir naudą.

5 stovyklos diena - tinkamiausia rolė dirbant komandoje (Arena of Valor). Šio žaidimo neįmanoma laimėti nedirbant iš vien su savo komanda. Komandą sudaro 5 žaidėjai, turintys visiškai skirtingas roles, kurios papildo viena kitą, tačiau veikia tik dirbant kartu su komanda. Žaidimo logika realybėje - svarbiausia gyvenime atrasti sau tinkamiausia rolę ir tobulinti šiai rolei reikalingus įgūdžius. Vienas lauke - ne karys, todėl reikia suburti teisingą komandą ir judėti visiems ta pačia linkme. Nesvarbu, ar tai komanda žaidime, mokyklos grupiniame darbe ar šeima - komandos daugelyje gyvenimo atvejų padeda lengviau išspręsti problemas.



Kompiuteriniai žaidimai - laiko švaistymas, jei iš jų nieko neišmokstame - kviečiame kartu su savo vaiku išmokti pamokas, paslėptas kompiuteriniuose žaidimuose. Stovyklos metu vaikai įgaus įrankius spręsti daugumai gyvenime kylančių problemų, o tėveliams suteiksime slaptą įrankį, leidžiantį bet kokią užduotį paversti į žaidimą. Sudie amžinai netvarkingam kambariui ir neatliktiems namų darbams!

Kompiuterinių žaidimų testavimas stovykloje sudarys tik mažą dalį - maksimaliai pusantros valandos per dieną, likusią dienos dalį skirsime robotų konstravimui bei programavimui, loginių problemų sprendimui, judesio žaidimams lauke bei refleksijai - ko išmokome šiandien.

Stovykla skirta vaikams nuo 7 metų.

Stovykla vyks Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje ir Panevėžyje.

Stovyklas nuo gegužės 8 d. rasite https://stovyklos.robotikosakademija.lt

Vilnius

Centrinis biuras
Jasinskio g. 16F, LT-01112 Vilnius
vilnius@robotikosakademija.lt
+370 5 25 25 713
I - V 9:00 - 18:00
VšĮ Robotikos akademija | Įmonės kodas 303015010 | Registracijos adresas Salotės g. 69, Salotė, LT-14169 Vilniaus r. |
Adresas korespondencijai Jasinskio g. 16F, LT-01112 Vilnius |
© 2018 VISOS TEISĖS SAUGOMOS ĮSTATYMŲ.
Top