Mūsų tikslas – padėti vaikams pamilti mokymąsi, motyvuoti prasmingai veiklai bei skatinti jų kūrybiškumą. Todėl siekiame, kad būrelių mentoriai būtų ne tik puikūs specialistai, bet ir įkvepiančios asmenybės, gebančios užmegzti artimą ryšį su vaikais bei kalbėti jų kalba.
Pirminio pokalbio metu įvertinamos kandidato vertybės, asmenybės savybės bei gebėjimas bendrauti su vaikais.
Kandidatams vedami įvadiniai mokymai, kurių metu supažindiname juos su darbo metodika bei įrangos valdymu.
Praėję įvadinius mokymus, kurį laiką kandidatai stebi patyrusių mokytojų vedamus būrelius.
Stebime pirmąsias kandidatų vedamas pamokas, įvertiname, kaip jiems sekėsi ir suteikiame grįžtamąjį ryšį.
Tik praėję šiuos etapus ir atitikę visus iškeltus kriterijus, mentoriai gali pradėti vesti būrelius savarankiškai.
Kiekvienas mentorius metų eigoje kelia savo kvalifikaciją bei atnaujina žinias skirtinguose mokymuose.
Kartą per metus stebime atsitiktinai pasirinktą kiekvieno mentoriaus vedamą būrelį. Būrelių stebėjimas skirtas užtikrinti užsiėmimų kokybę, išsiaiškinti tobulintinas vietas bei pamatyti, kokie tolimesni mokymai yra reikalingi sėkmingam ir sklandžiam mentorių darbui su vaikais.
Stebėjimų metu vertiname šias mentorių kompetencijas:
Robotika, vertingi įgūdžiai, kūrybiškumas ir laikas tarp bendraminčių – vienoje vietoje!