Nuotykiai prasideda: 5 pasaulių stovykla 4–12 metų vaikams

„Išradėjas atsibudo nuo keisto nerimo jausmo. Iš saldaus sapno pakirdo jusdamas jog nutiko kažkas blogo. Senasis priešininkas Heksameras grįžo į šią visatą ir ėmė drumsti darnią Penkių Pasaulių sąjungą. Už lango tvenkėsi tiršti dūmai, tolumoje aidėjo mašinų signalizacijos, mirgėjo prekybos centrų iškabos. Pažvelgęs į dangų herojus matė, kad ne tik Žemėje vyko neramumai: keistai mirgėjo Ugnies pasaulis, Oro pasaulis atrodė apimtas uraganų, Vandens pasaulis grasino išsilieti iš savo orbitos, o visas tolimasis Kosmoso pasaulis atrodė užsirūstinęs ir tuoj paleisiantis meteoritų lietų. Mūsų Išradėjas suprato, kad laikas susirinkti tinkamus daiktus, susirasti bendražygių ir leistis į nuotykių pilną kelionę, kurios metu jo misija bus išgelbėti Penkių Pasaulių sąjungą nuo griūties. Pirmiausia Išradėjas ėmė ieškoti tinkamų įrankių...

Penki unikalūs pasauliai, penkios dienos kupinos nepatirtų nuotykių. Jūsų jaunasis išradėjas ar išradėja kasdien vykdys misijas, kurių metu jis padės herojui Išradėjui sugriauti priešininko kėslus bei išgelbės Penkis Pasaulius. Stovyklos užduotys siejasi tarpusavyje ir nukelia vaiką į paslaptingą robotikos, inžinerijos, logikos ir programavimo pasaulį, kuriame spręsdamas užduotis vaikas visapusiškai tobulės. Kiekvienas pasaulis skirtas atskirų sričių gilinimui, tad per penkias stovyklos dienas Jūsų vaikas įgis naujų gabumų ir žinių.

Žemės pasaulis

Savo kūrėjo kelionę jūsų vaikas pradės būtent šioje planetoje – Žemėje, kurioje jis išmoks konstravimo bei programavimo pradmenų. Susipažinę su Žemės planetos gyventojais, bei jų taisyklėmis, jaunieji išradėjai spręs visuotinės harmonijos problemas, susijusias su tarša, populiacija bei energetika.

-    Svarbiausia į visas iškilusias problemas pažvelgti nauju žvilgsniu. Tam, kad nukeliaučiau į Oro pasaulį, man reikia skraidymo priemonės. Ją radau, tačiau kuro išteklius visiškai išeikvojo Heksameras. Tad, mano drauge, mes turėsime rasti būdą šią mašiną priversti dirbti be benzino. Mano slaptajame sandėlyje tikrai yra įvairių detalių ir mechanizmų, kurie privers šį žvėrį pakilti į orą, - savo draugui dėstė Išradėjas.

Oro pasaulis

Virpinamas oras pavirsta žodžiais, tad būtent šiame – Oro pasaulyje, jūsų vaikas, atlikdamas komandines užduotis, tobulins savo komunikavimo gebėjimus. Koncentracija bus sutelkta į bendravimą su robotu, t.y. į jo logišką veikimą bei programavimą. Tik gerai užprogramuotas robotas/tinkamai suplanuoti veiksmai padės įveikti ore besiblaškančias bakterijas bei kitas nuodingas kasdien įkvepiamas daleles. Pažintinėje dalyje kalbėsime apie švaros svarbą.

-    Padėk man! Vienas aš tikrai neatsilaikysiu ir nuskrisiu į sūkurį. Ši vėjo jėga per stipri, kad išsilaikyčiau ant kojų. O kas dedasi paslaptingame sūkuryje nežino niekas, nes iki šiol niekas nebuvo iš ten grįžęs. Kartu mes galime rasti būdą patekti į jo vidų ir grįžti sveiki, bet tam reikia gerai apgalvoti grįžimo kelią, kadangi sūkurys viską traukia į save. Heksameras paspendė spąstus, bet mes gudresni ir į juos nepakliūsime. Šiame Oro pasaulyje aš turiu draugą, kuris mums padės. Keliaukime pas...

Vandens pasaulis

Vanduo – tai labiausiai prisitaikanti materija, turinti kintamą fizinę būseną. Žinodami vandens įvairiapusiškumą, sieksime tobulinti bendradarbiavimo su komandos draugu įgūdžius. Analizuosime konstrukcijų mechaninius jungimo būdus, kursime sprendimus, vandens planetos problemoms. Kalbėsime apie vandens gyvūnus, augalus, vandens naudojimo būdus, eksperimentuosime.

-     Akvalangas būtų tikrai pravertęs, gaila, kad Heksameras sudaužė visus stiklus. Dabar mums teks rasti kitą būdą pasiekti Vandens Pasaulio sostinę. Drauge, mūsų laukia nelengvas iššūkis, nes stiklo šiame pasaulyje nėra – jis visas buvo atvežtinis. Tačiau mes turime Oro dulkių – jas tikrai galėtume išmainyti į šį tą, kas padėtų mums keliauti po vandeniu. Nagi, papurtome kišenes – nepasiduosime, kai nukeliavome jau taip toli. Žiūrėk, savo kairiojoje kišenėje radau...

Ugnies pasaulis

Po intensyvaus konstravimo bei programavimo – laikas viską užkurti ir parodyti savo galią Ugnies pasaulyje. Taip kaip ugnis gali rodyti savo proveržį, taip mes norime, kad jūsų vaikas išreikštų įgytus konstravimo įgūdžius bei gerintų programavimo logiką. Ar sugebėsime ugnies pavojus paversti sau naudingais ištekliais?

-    Šis ugnikalnis miegojo tūkstančius metų. Iš karto supratome, kad kažkas negerai, - kalbėjo senasis Ugninis lokys. – Jei tai jūsų priešo darbas, tuomet ir mums jis – priešas. Aš jums atskleisiu paslaptį, kai senovės Lokiai suvaldydavo ugnį. Ją žinodami, galėsite užbėgti Heksamerui už akių ir pirmi rasti paslaptingąją skrynią. Tad klausykitės atidžiai. Norėdami suvaldyti ugnį, turite...

Kosmoso pasaulis

Finišo tiesioji – kosmoso platybės. O koks gyvenimas būtų kosmose? Kilsime ten, kur nėra ribų, kur didelė nežinomybė, kur galėtume išreikšti visas kūrybines idėjas laisvai. Čia galėsime panaudoti visą patirtį ir žinias, įvaldytas per keturių stichijų išgyvenimo misijas. Svarbiausia šios dienos užduotimi taps idealaus pasaulio kūrimas, atsakant į klausimus: kas? kur? ką? kada? kodėl?

– Heksamerai, tu neturi jokių šansų mūsų sužlugdyti. Mes greitesni, gudresni, be to – turime draugų, kurie mums padeda. Kad ir kur bėgtum, į Vandens pasaulio gelmes ar į Kosmoso platybes, mes minsime tau ant kulnų ir padėsime tiems, iš kurių tu atėmei kūrybos laisvę ar sugriovei namus. Draugiškieji Išradėjai visad randa sprendimo būdą ir išeitis ir bet kokios situacijos!

Vilnius

Centrinis biuras
Jasinskio g. 16F, LT-01112 Vilnius
vilnius@robotikosakademija.lt
+370 5 25 25 713
I - V 9:00 - 18:00
VšĮ Robotikos akademija | Įmonės kodas 303015010 | Registracijos adresas Salotės g. 69, Salotė, LT-14169 Vilniaus r. |
Adresas korespondencijai Jasinskio g. 16F, LT-01112 Vilnius |
© 2018 VISOS TEISĖS SAUGOMOS ĮSTATYMŲ.
Top